Arisa Funabashi

Arisa Funabashi

~~~~~~~~~~~~~~~

♪ Please be My Friends

Saturday, June 18, 2011

.: Moga Kau Mengerti :.

bila kau kata "kamu cantik"..ku jawap "ye ke?"
tapi sebenarnya maksudku "betul ke?"

bila kau kata "bagus kerja U" ku jawap "Terima kasih"
tapi sebenarnya maksudku.."mmm..perihatin jugak awak ya"
...
bila kau kata "kita akan selamanya bersama" ku jawap"harapnya begitulah ya"
tapi sebaenarnya maksudku "semoga kekal hingga ke syurga"

bila kau kata "aku menyintaimu" ku menjawap "aku turut menyintaimu"
tapi sebenarnya diri ini ingin mengatakan "janganlah berhenti mengucapkannya.."

dan bila kau kata kau "diri ini tak kisah dan sentiasa terima apa sahaja dugaannya"dan aku hanya tunduk lalu berkata "mmmm..."
tapi sebenarnya maksudku
"tapi aku kisah...dan aku tak mahu melihat dirimu terluka kerna aku tak mahu dirimu tertekan. aku terlalu ingin menjaga hatimu..kerana kau yg teristimewa dihatiku...
~cinta hati~

No comments:

Post a Comment