Arisa Funabashi

Arisa Funabashi

~~~~~~~~~~~~~~~

♪ Please be My Friends

Friday, September 6, 2013

Ehem..! Dapat GreenLight..! ^^

Bismillahirrahmanirrahim..~

Lame pulak tak update blog..kemalasan tahap gaban la nie~  nak cerita sikit je..tak banyak..hihi..semalam dapat greenlight drp umi..ehem..greenlight ape je yang buat aku bahagia gini.. :D

Kahwin ler!! ok ni dialog antara umi dgn aku..tepat jam 5 petang semalam ok..fresh dri ladang :D

aku : mi,untung kalau wt kahwin dua beradik terus..jimat la sikit..
umi : tu la untung..mcm anak kawan mi..sorang laki sorang perempuan ank dy..buat skaligus terus..
aku : ye la..kahwin same..
umi : tu la adik dok cari se universiti tu..kalau dok buleh kahwin awal..
aku : haaa..xmboh laa doktor jugok..nk cri yg dok sibuk..pensyarah ke ape ke pun ok doh..
umi : doh memang la kate xmboh sebab ade doh..
aku : hehe..
umi : mi suruh pindoh Jordan xmboh..ambil medik kat Jordan pulok..boleh kahwin awal..senang..dekat pun dekat..
aku : what mi..? haaa..mulut tekejut! tapi hati..wowww..kahwin muda kott..huhu~ 
umi : *senyum sengih kalah kambing *

haha..so ni jela dialog greenlight tu..memang awalnye nk cakap je ape kate kahwin awal..tp memang muda lagi kott.19 tahun bru..tggu laa cadangan kami nk kahwin lepas tahun 4.. haha..aiseyhh..berangan je! 

k laa..nk cerita tu je..haha! bahagia je semalaman..yela..mk bg greenlight kot..sape tak suka..! :) 




No comments:

Post a Comment